Aanpak

Een geslaagd evenement of feest valt of staat met goede afspraken. Daarom begint elke samenwerking met Stardust Evenementen met een uitgebreide kennismaking, waarin al uw wensen worden doorgesproken. Zo kunnen onze medewerkers zo goed mogelijk met u meedenken en aanvoelen wat uw doelstellingen zijn, om daar een passende strategie voor de organisatie van uw feest of evenement bij te formuleren. Wat wilt u bereiken richting uw gasten of bezoekers? Is uw evenement educatief, actief of juist ontspannend? Hoe wilt u de bezoekers prikkelen? Heeft u een specifiek thema, logo of beeldmerk dat past bij het evenement? Wilt u na afloop een aandenken meegeven? Wilt u een specifieke locatie binnen of buiten gebruiken? Zomaar enkele keuzes die onze medewerkers tijdens de kennismaking met u bespreken.

 

Op basis van uw wensen en ideeën werkt Stardust Evenementen een op maat gesneden voorstel uit. Dit voorstel bevat het concept voor uw feest of evenement, een initiële planning en een begroting van de kosten. De keuze van locatie en aankleding, de presentatie, catering en entertainment worden uiteraard zorgvuldig met u doorgenomen. Tijdens een tweede gesprek wordt het voorstel met u besproken en waar nodig aangepast of uitgebreid. Daarna wordt het definitieve plan aan uw organisatie gepresenteerd en na uw goedkeuring uitgewerkt tot een gedetailleerde planning en budgettering.

 

Van begin tot eind houdt Stardust Evenementen alle activiteiten en programmaonderdelen bij in een draaiboek. Zo rapporteren wij u de voortgang van de organisatie en worden eventuele veranderingen tijdig teruggekoppeld. Ook tijdens en na het evenement worden alle taken op chronologische volgorde in het draaiboek vastgelegd. Zo bent u constant op de hoogte over wat er nog moet en gaat gebeuren en zijn alle betrokkenen verzekerd van duidelijkheid en rust rondom de organisatie van uw evenement.